Om foreningen

Vanløse Erhvervsforening – er en platform for en frivillig erhvervsforening, hvis formål det er at udvide kendskabet til, opfinde og udvikle kontakten mellem erhvervslivet og dets kunder i Vanløse.

Åbent netværk for alle erhvervsdrivende i Vanløse. Her kan du lægge din firmaprofil og særlige tilbud ind og læse alle de gode tilbud fra andre medlemmer.

Via hjemmesiden vil vi etablere et netværk hvor medlemsvirksomheder kan etablere kontakt med andre tilmeldte. Etablere rundbordsmøder med forskellige hovedtemaer hvor man kan summe og udveksle visitkort og netværke over en øl, en vand og en pindemad.

Igangsætte aktiviteter som for eksempel foredrag, virksomhedsbesøg, studieture – aktiviteter med fagligt og socialt indhold.

Hjælpe medlemsvirksomhederne til at trække på hinandens kompentencer.

Vores styrke er vores fælles netværk og viljen til at sikre et godt erhvervsklima for vores medlemsvirksomheder. Vi prioriterer et stærkt netværk af engagerede virksomheder med fingeren på pulsen, og som forening fungerer vi som erhvervslivets talerør overfor kommunen og lokalrådet.

Vanløse Erhvervsforeningen
c/o Tang Sko