De Brune Værtshuse i Vanløse

Netværksmøde søndag den 19. november kl. 12.00

Kom med på en historisk vandring – vi besøger de Brune Værtshuse i Vanløse.

Engang var Vanløse en af de bydele med flest Brune Værtshuse pr. indbygger, og alle havde en historie. Heldigvis har nogle af værtshusene og deres historier overlevet.

Peter Æ. Hansen er medlem af bestyrelsen i Vanløse Erhvervsforening. Peters virksomhed (C.A.H. Automatservice) har i generationer levet af at servicere de Brune Værtshuse med spillemaskiner. Derfor har Peter et rigtig godt indblik i værtshusenes liv og historie. En viden, som han meget gerne deler.

Peter har planlagt en tur, hvor vi besøger en række af de Brune Værtshuse i Vanløse, får lidt godt mad, smager på “hanerne” og hygger os i hinandens selskab.

Programmet starter søndagen er d. 19. november kl. 12.00 på Snoopy Bodega på Linde Alle 11 i Vanløse.

Har du/I lyst til at deltage, så skriv blot en mail til sek@gev2720.dk – med antal deltagere.

Tilmeldingsfristen er mandag den 13. november. Det koster kr. 100,- pr. deltager, som overføres til MobilePay ved tilmelding. MobilePay nr. 150224.